Rutiner för klagomål och synpunkter

Vår målsättning på Förskolan Myran är att hålla en hög kvalitet på verksamheten och erbjuda en god vistelsemiljö för våra barn.

Du som vårdnadshavare har möjlighet att framföra synpunkter, förbättringsförslag eller klagomål på förskolan. Genom Dina synpunkter eller frågor kan vi bemöta det enskilda ärendet och på så sätt också utveckla verksamheten.

För att framföra synpunkter, förbättringsförslag eller klagomål vänder Du dig till rektor Katrin Hellerstedt. Vi önskar gärna Dina tankar skriftligt och med underskrift, för att kunna ha en dialog, men vill Du vara anonym så mottages detta också.

Vi lämnar svar inom 10 arbetsdagar om inte frågeställningen är så komplex att vi behöver mer tid. Vi kontaktar Dig i så fall.

Klagomål kan lämnas direkt till rektor eller mailas till forskolanmyran.katrinhellerstedt@outlook.com